Anasayfa Etkinlikler Yerini Ayırt Özel Seans Kaynaklar + Giriş Sepet Bize Ulaş

Yol: Bir Nefes ve Farkındalık Kampı

Hepimiz bir yol üzerine doğduk.

O yolda ilerlerken, zamanla ailemizden, çevremizden gördüklerimiz ve öğrendiklerimiz tamamen bilinçsizce bizi yolumuzdan saptırdı, doğal nefesimizden uzaklaştırdı. Farklı yönlere saptık, kendimizden de uzaklaşır olduk.

Gerçeğin yerini yorumlar, yargılar, zanlar; doğallığın yerini yapmacıklık; akışın yerini şüphe ve dolayısıyla durağanlık almaya başladı. Nefesimizi de bu öğrendiklerimiz ile birleştirdik, doğalımız bu zannettik.

Kendimiz olmak yerine bize dayatılan kişiler olmaya başladık.

Kendi yolumuzda ilerlemek yerine başkalarının bize gösterdiği yollara saptık.

Kendimizden, kendi yolumuzdan o kadar uzaklaştık ki; öyle bir yol olduğunu da kendimizi de unuttuk.

Ve kaybolduk.

Artık öze dönüş yolculuğu başlıyor.

Artık hatırlama zamanı; kim olduğumuzu, nefesimizin doğallığını ve neden burada olduğumuzu…

Artık özgürleşme zamanı; bize ait olmayan bütün yükleri bırakma zamanı…

Artık o içimizde sönmeye yüz tutmuş ateşi tekrar büyütme zamanı.

Hepinizi Yol’a davet ediyoruz.

Kendi gerçek yolunuza.

Ve burada bize rehberlik edecek olan tek araç sadece kendi doğal nefesimiz.

Seni neler bekliyor?

Yol’a Perşembe’den Pazar’a 4 günlük bir kamp ile çıkıyoruz.

Senin için ilmek ilmek işlediğimiz bu kampta;

- 8 adet doğal nefes seansı
- Farkındalık meditasyon çalışmaları
- Diyatik egzersizler
- Karakter analizleri
- Tibet egzersizleri
- Yin Yoga pratikleri
- Düşünceler ve duygular üzerine çalışmalar
- Zihin çalışmaları
- Nefes-i Mavera seansı
- Koçluk çalışmaları ve hatırlatıcı oyunlar olacak.
- Ve sizi kamptan sonra kullanabileceğiniz bir alet çantasıyla uğurlayacağız.

Program:
1.gün: 11:00 - 22:00
2.gün: 08:00 - 23:00
3.gün: 08:00 - 23:00
4.gün: 05:00 - 17:30

* Kamp programının detaylarını incelemek için buraya tıklayabilirsin.

Sana neler katacak?

BİR’liği, AN’ı hatırlayacak ve deneyimleyeceğiz,

Kim olduğumuzu ve neden burada olduğumuzu,

Kendimiz gibi olabilmenin güvenini ve özgürlüğünü hatırlayacağız,

Zaten teslim olduğumuzu fark edip bunun bize sağladığı gerçek gücü kullanmaya başlayacağız,

Kendimizi gerçekleştirme yolculuğunda doğru adımlarla YOL’da ilerlemeye başlayacağız,

Fiziksel, Zihinsel ve Ruhsal seviyelerde dengelenip, ne oluyorsa olsun dengede kalabilmeyi öğreneceğiz,

Gerçek olmayan kalıplardan, sınırlardan, limitlerden özgürleşeceğiz,

Gerçek sevgiyi – kabul – hatırlayacak ve deneyimleyeceğiz.

Unutma artık yalnız değilsin...

Bütün o hissettiklerini hisseden, bütün o yaşadıklarını farklı şekillerde de olsa yaşayan koca bir grup insan var burada.

Kocaman bir aile olarak hep beraber kendimize doğru ilerliyoruz bu yolda ve ilerledikçe hatırlıyoruz Bir’liğimizi, sarıp sarmalıyoruz birbirimizi...

Geride kimseyi bırakmıyoruz.

Unutma,
“Şüphesiz, o saflar halinde dizilenler biziz” ve seni de aramıza bekliyoruz!

Noktadan çıktım Yol’a,
Gidiyorum dümdüz

Dediler ki bakma sağa sola
Olsun gece olsun gündüz,

Sadece tutun bir dala
Götürür seni doğru Yol’a

Nokta mıydım oldum Elif
Yoksa Elif miydim oldum Nokta?

Yine sapmadan gidiyorum doğru Yol’a
Yol’un sonu Elif ola...

Şiirin yazarı: Keriman Günaçar

Çeşmeköy

Ormanlarla kaplı eşsiz doğası ile Çeşme’de tek olan Çeşmeköy, restoranında kendi yetiştirdiği ürünleri kullanır, rustik dekorasyonu ile doğa ve deniz manzaralı konaklama imkanı sunar.

Çeşmeköy, konuklarına şehir hayatından çok uzakta hissettirecek, doğayla içe içe mimarisi ve ağaçlarla çevrili 4 dönümlük vadisinde sizleri sıra dışı doğa keşiflerine davet ediyor.

Yemekler

Atalık tohumlar ile, doğanın bize gösterdiği yolda ilerleyerek yetişmiş bitkiler; güneşin ve toprağın mucizelerini lezzetle buluşturup bedenimizi ve ruhumuzu doyuruyor.

Mevsimin taze ürünleriyle hazırlanan ve bildiğiniz lezzetlerde fark yaratan Çeşmeköy Restoran'da, sağlıklı ve organik beslenme konusundaki prensiplerimiz, ‘’topraktan sofraya’’ olarak benimsediğimiz felsefemiz gereği, tercihimiz işlenmemiş gıdadan yana olup, mutfağımızda kullandığımız mahsullerin çoğu, topraklarımızda yetişen kendi mahsullerimizdendir.

Bu etkinlik, Tursab'a kayıtlı 3562 lisans numaralı Delano Turizm aracılığıyla gerçekleşecektir.

Videolar

Katılımcılar neler söyledi?

Fatma Arabacı
Tekstilci

Ne söylesem az, ne yazsam yetersiz kalacak çünkü tam olarak böyle hissediyorumJ

2021 yılı itibari ile nefes ve bilinç dönüşüm çalışmalarına olan ilgim beni bu kampa taşıdı.

Yaklaşık 2 senedir, nefes çalışmalarımı online olarak öğrendiklerimle, kendim deneyimliyordum.

Kampta nefes çalışmalarındaki deneyimlerim ise bambaşkaydı…

Nefesimin limitlerini, doğal nefes akışımdaki tıkanıklıkları, koçlar ve ekip sayesinde daha fazla açabildiğimi fark ettim. Onların yönlendirmesi ve desteği bu anlamda çok kıymetliydi…

Aslında kampta deneyimlenen her bir çalışma bizi kendimize bir adım daha yakınlaştıran, bizi bizimle tanıştıran bir deneyimdi…

Yaşam boyu kendimize ne yaptığımız, nerelerde kendimizi limitlediğimiz, zihnimizin hangi düşünce örüntüleri ve yorumlarla dolu olduğunu küçük küçük fısıldayan ancak büyük farkındalıklar yaratan bir deneyimdi…

Her birimizin farklı yaşam hikayeleri, deneyimleri ve kişisel özellikleri vardı…

Kamptaki sinerji, farklılıklarımızdan çok bizi birleştiren hikayelerimizin olduğuydu…

Bölüp parçalamaktan ziyade birleştirici gücü birlikte hissetmek harikaydı…

Her bir anın dolu dolu yaşandığı 4 günlük bu kampı, en iyi deneyimleyerek anlayabiliriz…

Ve eğer ufak bir niyet varsa gönlünüzde, ne olursa olsun kendinize bu kampı hediye edin derim;)

Katılmak isteyenlere küçük bir tavsiyem olacak, kamp boyu tüm deneyimlere, çalışmalara kendinizi açmak, gerisi bahar bahçe J

Tüm yola çıkanlara, çıkmaya niyeti olanlara selam olsun…

Canım kendim ekibine ve kamp melekleri koçlara buradan tekrar teşekkür ederim.

Bize muazzam şeyler yaşattınız…

Sevgilerle….

Sinem Binicioğlu
Hekim

Kamptan sonra, en şaşırdığım farkındalık: Marketing amaçlı söylediğini düşündüğüm „kendini sevmek“ durumunun düşünce veya istikrarlı bir performans değil bir his oldugunu anladım.
Hissetmenin de ne oldugunu ilk defa üzerinde uzunca düşünmeden, seansta „sadece“ hissettim. Romantik bir itirafmış gibi duran durumun en basit açıklaması: Aslında kendini sevme durumunu ilk defa hissettim ve bu beni her insanla ortak olan bir sevgi hissine götürdü. Kamptaki herkese çok özel, hassas bir iş yaptıkları ve bunun farkında oldukları için çok teşekkür ederim.

+ daha fazla göster

12-15
Aralık
39.750 ₺
› Etkinliklere git! › Başa dön!
Burada yer alan acenta hizmetine tabi tüm etkinlikler, Tursab'a kayıtlı 3562 lisans numaralı Delano Turizm aracılığıyla gerçekleşir.